furkancelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sürekli gittiğimiz yer yahu orda mı çalışıyorsun hocam? Barbarostaki adekstemi yoksa aşağıdaki adekste mi? Teknik görevli misiniz gelsek bize bir kıyak geçilir mi
bulvar üstündeki adeks. Orada çalışıyorum AdeksStore'a bakıyorum. AdeksStore yetkilisi nerde de gösterirler.

[QUOTE=Leuqme;1071160732]
UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazen sevgilimi bırakıp masa 149la aşk yaşayasım geliyor
ne hızlı internet keşke benim olsa
[QUOTE=Crenna;1071160753]
Leuqme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

alıntıyı ellemi yazdın
ahahahaha