Sürekli gittiğimiz yer yahu orda mı çalışıyorsun hocam? Barbarostaki adekstemi yoksa aşağıdaki adekste mi? Teknik görevli misiniz gelsek bize bir kıyak geçilir mi
bulvar üstündeki adeks. Orada çalışıyorum AdeksStore'a bakıyorum. AdeksStore yetkilisi nerde de gösterirler.
[QUOTE=Leuqme;1071160732]
Bazen sevgilimi bırakıp masa 149la aşk yaşayasım geliyor
ne hızlı internet keşke benim olsa
[QUOTE=Crenna;1071160753]
alıntıyı ellemi yazdın
ahahahaha