Uzun süredir Moskova'da yaşıyorum. Sayısız defa Türkiye'ye gidip geldim.
Şubat gibi tekrar gideceğim ama bu defa aracımla gideceğim. Daha doğrusu gitmem gerekiyor. Bu yüzden Yurt dışından ülkemize aracıyla giriş çıkış yapmış arkadaşlar bilgileriyle yardımcı olursa çok sevinirim...
Ukrayna'daki olaylar yüzünden Kafkasya üzerinden giriş yapacağız. Yani rota Rusya-Gürcistan-Türkiye.
Şimdi Türkiye'de 2 yıl boyunca araç kalabiliyormuş? Peki sınırdan geçerken bir ücret ödüyor muyuz? Ödüyorsak ne kadar?
Yanımda 2 yıldır kullandığım LED tv'mi ve birkaç küçük mutfak eşyası getiriyorum. Sorun olur mu?
Plaka değişimi oluyor mu? M plakası duydum. Bu bizim için geçerli mi?
Giriş yaptıktan sonraki süreçte yapılan işlemler var mı? Mesela belli bir süre sonra işte şuraya uğra, bunu yaptır gibi şeyler?
Yolda gözümde büyüyor. 3700 KM. az değil.

(Birde uluslar arası sigortasını yaptırdım, ayrıca araç sahibi eşim fakat noterden vekaletname aldık. Rusça İngilizce ve Türkçe çevirisi var.)