• 14-12-2015, 18:02:34
    #10
    azatmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer araç türk vatandaşına ait ise 2 yıl kalabilir, evet. ama siz vekalet ile kullanıyorsanız 2 yıl olayı size yansımıyor malesef.
    Cevabınız için çok teşekkürler hocam.


    SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ne zaman gidiyorsun? ukraynadan geçiyorsan bende gelebilirim ücreti mütakibinde
    Hocam Ukrayna ve Rusya arasında ki durumlar malum. Eğer her şey normal seyrinde olsaydı tabi ki de en güzel yol Ukrayna üzeri olacaktı...

    Fakat şuan Ukrayna'dan gidilecek en uzak rota neyse onu takip edeceğiz.
    Deniz yolu olmadan sadece Kara Yolu ile Kafkaslar, sonra da Gürcistan üzeri Türkiye.

    (Gerçi araç arkası koltuklar yatık vaziyette bazı eşyalarla geleceğiz o yüzden yine size uymuyor malesef )
  • 14-12-2015, 20:17:35
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar benim anlamadığım nokta şu. Mesela Gürcistan'da bildiğim kadarıyla Türk vatandaşı alamaz. Bu durumda arabayı ben getirip 2 yıl sürebiliyor muyum? Ya da babam getirdiğinde ben süremiyor muyum?
  • 15-12-2015, 02:31:48
    #12
    Şubatta Kazbegi geçişi sıkıntılı olabilir. Yola çıkmadan önce mutlaka durumu kontrol et. Vladikavkaz'dan sonrası epey zorlu geçebilir.