Arkadaşlar benim anlamadığım nokta şu. Mesela Gürcistan'da bildiğim kadarıyla Türk vatandaşı alamaz. Bu durumda arabayı ben getirip 2 yıl sürebiliyor muyum? Ya da babam getirdiğinde ben süremiyor muyum?