arkadaşlar merhaba
iMac Late 2009 modelini almayı planlıyorum. ilk macım olacak bu yüzden sıfır yerine böyle bir model almayı düşündüm.
12 GB DDR 3 Ram, 1 TB harddisk, Nvidia 9400 Ekran Kartı, mevcut.
ürün için 2000 lira fiyat isteniyor sizce bu ürünü almam mantıklı mı? işlemci olarak Intel Core 2 Duo yazıldığı için tereddütte kaldım. almalı mı almamalı mı ?
Sizin fikirlerinize ihtiyacım var .
iMac Late 2009 Hakkında bilgi Rica ediyorum
7
●284
- 03-12-2015, 19:25:32
- 04-12-2015, 01:02:37@phpbot;
Hocam çok yıllanmış be
2000 tl ona verme. Elinde nakit varsa beklemede kal üstüne biriktir adam gibi yeni cihazlardan al gitsin, tabi aciliyetin yoksa.
Bak o 2000 tl ye o biçim kasa toplanır falan demiyorum. Mac alacaksan mac al yine ama bunu alma.
Bende bu sene mac almayı planlıyorum şansıma zam geldi.Almak istediğim modele 1000 tl+ zam binince almayı erteledim.
Fiyatlar düşer mi ? Valla uzun bir süre düşecek gibide gelmiyor ben baya bekleyeceğim anlaşılan. - 04-12-2015, 01:03:49aynen öyleymiş bende artık şöyle diyorumevileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaderde gülecekmiş ne zaman ne zamann - 04-12-2015, 10:09:41sıfır olarak hangi modeli tavsiye edersiniz hocamKheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

2000 tl ona verme. Elinde nakit varsa beklemede kal üstüne biriktir adam gibi yeni cihazlardan al gitsin, tabi aciliyetin yoksa.