• 03-12-2015, 19:25:32
    #1
    arkadaşlar merhaba

    iMac Late 2009 modelini almayı planlıyorum. ilk macım olacak bu yüzden sıfır yerine böyle bir model almayı düşündüm.

    12 GB DDR 3 Ram, 1 TB harddisk, Nvidia 9400 Ekran Kartı, mevcut.

    ürün için 2000 lira fiyat isteniyor sizce bu ürünü almam mantıklı mı? işlemci olarak Intel Core 2 Duo yazıldığı için tereddütte kaldım. almalı mı almamalı mı ?

    Sizin fikirlerinize ihtiyacım var .
  • 04-12-2015, 00:44:53
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kaç inç ekran ?
  • 04-12-2015, 01:00:38
    #3
    KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç inç ekran ?
    21 inç
  • 04-12-2015, 01:02:37
    #4
    Kurumsal PLUS
    @phpbot;
    Hocam çok yıllanmış be 2000 tl ona verme. Elinde nakit varsa beklemede kal üstüne biriktir adam gibi yeni cihazlardan al gitsin, tabi aciliyetin yoksa.

    Bak o 2000 tl ye o biçim kasa toplanır falan demiyorum. Mac alacaksan mac al yine ama bunu alma.

    Bende bu sene mac almayı planlıyorum şansıma zam geldi.Almak istediğim modele 1000 tl+ zam binince almayı erteledim.

    Fiyatlar düşer mi ? Valla uzun bir süre düşecek gibide gelmiyor ben baya bekleyeceğim anlaşılan.
  • 04-12-2015, 01:03:49
    #5
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @phpbot;
    Hocam çok yıllanmış be 2000 tl ona verme. Elinde nakit varsa beklemede kal üstüne biriktir adam gibi yeni cihazlardan al gitsin, tabi aciliyetin yoksa.

    Bak o 2000 tl ye o biçim kasa toplanır falan demiyorum. Mac alacaksan mac al yine ama bunu alma.

    Bende bu sene mac almayı planlıyorum şansıma zam geldi.Almak istediğim modele 1000 tl+ zam binince almayı erteledim.

    Fiyatlar düşer mi ? Valla uzun bir süre düşecek gibide gelmiyor ben baya bekleyeceğim anlaşılan.
    aynen öyleymiş bende artık şöyle diyorum

    kaderde gülecekmiş ne zaman ne zamann
  • 04-12-2015, 01:09:16
    #6
    o fiyata 2012 sonu olan modeller satılıyor
    tavsiyem o fiyata sıfır imac mini al tabi ekranın var ise

    aslında 2012 bile tavsiye etmem hocam alıcaksan dediğim gibi 0 al mini al
  • 04-12-2015, 10:09:41
    #7
    KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o fiyata 2012 sonu olan modeller satılıyor
    tavsiyem o fiyata sıfır imac mini al tabi ekranın var ise

    aslında 2012 bile tavsiye etmem hocam alıcaksan dediğim gibi 0 al mini al
    sıfır olarak hangi modeli tavsiye edersiniz hocam
  • 04-12-2015, 11:34:24
    #8
    Hocam şirkette 2011 i vardı makine dökülüyordu bence alma 2009 u verimli olmaz
    ssd olsun kesinlikle makinede