@phpbot;
Hocam çok yıllanmış be 2000 tl ona verme. Elinde nakit varsa beklemede kal üstüne biriktir adam gibi yeni cihazlardan al gitsin, tabi aciliyetin yoksa.

Bak o 2000 tl ye o biçim kasa toplanır falan demiyorum. Mac alacaksan mac al yine ama bunu alma.

Bende bu sene mac almayı planlıyorum şansıma zam geldi.Almak istediğim modele 1000 tl+ zam binince almayı erteledim.

Fiyatlar düşer mi ? Valla uzun bir süre düşecek gibide gelmiyor ben baya bekleyeceğim anlaşılan.