@phpbot;
Hocam çok yıllanmış be

2000 tl ona verme. Elinde nakit varsa beklemede kal üstüne biriktir adam gibi yeni cihazlardan al gitsin, tabi aciliyetin yoksa.
Bak o 2000 tl ye o biçim kasa toplanır falan demiyorum. Mac alacaksan mac al yine ama bunu alma.
Bende bu sene mac almayı planlıyorum şansıma zam geldi.Almak istediğim modele 1000 tl+ zam binince almayı erteledim.
Fiyatlar düşer mi ? Valla uzun bir süre düşecek gibide gelmiyor ben baya bekleyeceğim anlaşılan.