arkadaşlar merhaba
iMac Late 2009 modelini almayı planlıyorum. ilk macım olacak bu yüzden sıfır yerine böyle bir model almayı düşündüm.
12 GB DDR 3 Ram, 1 TB harddisk, Nvidia 9400 Ekran Kartı, mevcut.
ürün için 2000 lira fiyat isteniyor sizce bu ürünü almam mantıklı mı? işlemci olarak Intel Core 2 Duo yazıldığı için tereddütte kaldım. almalı mı almamalı mı ?
Sizin fikirlerinize ihtiyacım var .