• 05-04-2008, 00:24:22
    #10
    Alıntı
    - Yeni açılan üniversitelere bugüne kadar ne kadar mali destek sağlandı?
    - Ne kadar öğretim üyesi kadrosu verildi? Ne kadarı kullanıldı?
    - Bu üniversitelerdeki toplam öğrenci sayısı ve öğretim kadrosu ne kadar?
    - Bu üniversitelerin sağladığı kontenjan artışı ne kadar?
    - Daha önce açtıkları üniversitelerin sorunlarıyla hiç ilgilendiler mi?
    - Kendi çocuklarını yeni açılan bu üniversitelere gönderirler mi?
    Bu soruların cevabını gerçekten merak ediyorum. Abbas Güçlü içimden geçenleri anlatmış. Siyaset olarak algılanmasın ama merak edenler için yazının linki;

    Milliyet - Müjde, üniversitesiz ilimiz kalmadı! / Türkiye / Milliyet İnternet
  • 05-04-2008, 02:41:13
    #11
    Üyeliği durduruldu
    uykusuzluk
  • 05-04-2008, 02:43:32
    #12
    Tamam bende zaten mesajının bir üstündeki mesaj için sordum
  • 05-04-2008, 02:45:38
    #13
    Üyeliği durduruldu
    uykum gelmiş
  • 05-04-2008, 03:07:43
    #14
    .................................
  • 05-04-2008, 03:10:43
    #15
    Bi tane kafası çalışan iş adamı yok mu ya Bursa'ya özel üniversite açacak.
  • 05-04-2008, 03:11:20
    #16
    Üyeliği durduruldu
    hoca olmayan ünileri kapatalım o zaman. gençleride kahvelere yollayalım.
    okulda profesör(!) olmadığı için araştırma görevlisi (bişeyler öğretmeye çalışan) derse giriyormuş ne gerek var böyle şeylere..
    gitsin kahveciden 1-2 kağıt oyunu kapsın bari
  • 05-04-2008, 03:18:44
    #17
    .................................
  • 05-04-2008, 10:10:07
    #18
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    devlet üniversitesi sayı ve kontenjanında artması lazım
    ayrıca özel üniversitelerin ücretleri düşerse daha uygun olabilir
    örneğin
    yıllık 5000 ytl civarında olsa gidenlerin sayısının 10 katına çıkacağını düşünüyorum.