HostPaket adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
13 yeni özel üniversite kuruluyor
21
●1.942
- 05-04-2008, 12:33:51bu fiyat konusunda bende ayn fikirdeyim. türkiyede fiyatı pahalı olduğu için bir çok vakıf üniversitesi kontenjanlarını dolduramıyor. fiyat daha makul birşey olsa daha çok kişi üniversiteli olsa keşkeach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2008, 12:34:41Az çok özel üniversitelerin halini bende biliyor ve görüyorum.Birinci amaç tabiki para kazanmak eğitim konusunda ise sadece belli başlı özel üniler iyi.
Bu 13 taneden 3tanesi çok güzel ve iyi eğitim verse sizce biz ne kaybederiz ? Birşeyler kazanmış olamazmıyız. Kaldı ki bu açılan çoğu üniversite tahminime göre ilk başlarda sadece belirli alanlarda eğitim verecek.Yani birisi mühendislik,birisi sanat herkes kendi bildiğini öğretmeye çalışacak.
Şuanda özel üniversiteleri eleştiriyoruz fakat devlet üniversiteleri %100 çok iyi eğitim mi veriyor ?
Mesela istanbul üniversitesi beyazit kampüsü :
Havalar ısındı ve nerdeyse hergün yok sağ yok solcuymuş gruplar toplanıyor bağırıyor fln huzuru bozuyor ve bunlar okumak için gelmiş sözde.
Derslerimize giren hepsi nerdeyse profesor fakat 60yaşlarında ve bazıları inanın ayakta zor duruyor.O adamlara bile mikrafon vermiyorlar adam bağırmak zorunda kalıyor.
Sınıflardaki projeksiyon cihazini calan ogrenci zihniyeti var.
Verilen kitapların cogu yabancı ve paran yoksa malesef fotokopisini alarak korsan kitap almak durumunda kalıyorsun.
Paran yoksa okulun kantininde takılamıyorsun.
Sınıfların yarısı istemediği bölümü okuyor.
Şimdi böyle devlet üni varken ve bu istanbul üniversitesi olurken simdi kalkip da özel üniversite kurulmasın demek pek mantıklı değil.Kurulsunlar görelim ellerinden neler geliyor.