Alıntı
- Yeni açılan üniversitelere bugüne kadar ne kadar mali destek sağlandı?
- Ne kadar öğretim üyesi kadrosu verildi? Ne kadarı kullanıldı?
- Bu üniversitelerdeki toplam öğrenci sayısı ve öğretim kadrosu ne kadar?
- Bu üniversitelerin sağladığı kontenjan artışı ne kadar?
- Daha önce açtıkları üniversitelerin sorunlarıyla hiç ilgilendiler mi?
- Kendi çocuklarını yeni açılan bu üniversitelere gönderirler mi?
Bu soruların cevabını gerçekten merak ediyorum. Abbas Güçlü içimden geçenleri anlatmış. Siyaset olarak algılanmasın ama merak edenler için yazının linki;

Milliyet - Müjde, üniversitesiz ilimiz kalmadı! / Türkiye / Milliyet İnternet