hoca olmayan ünileri kapatalım o zaman. gençleride kahvelere yollayalım.
okulda profesör(!) olmadığı için araştırma görevlisi (bişeyler öğretmeye çalışan) derse giriyormuş ne gerek var böyle şeylere..
gitsin kahveciden 1-2 kağıt oyunu kapsın bari