• 01-12-2015, 03:32:41
    #1
    arkadaşlar telefona google playden maçkoliği güncellemem gerekmemi istedi.
    güncelliyoruz yüklüyor sonra paket dosyası geçersiz hatası veriyor
    bir türlü yapamadım araştırdım ettim denedim en son buraya açtım nasıl oluyor bu?

    telefon galaxy samsung w android 2.3.6
    deli oldum bahis ve maçla ilgisi olan adamım telefonumda olmassa olmaz.
    sizde denermisinz kuruyor mu sorunsuz napacam?
    fikir verecek yok mu google play sildim kurdum önbellek temizledim vs.
    ama tek bunu kurmuyor diğer herleyi güncelliyor sorunsuz..

    telefonuma uyumsuz mu yapmış bu adamlar eskiden kuruyorduk ne güzel
  • 01-12-2015, 13:18:10
    #2
    kimse bisey yazmamis ya
  • 01-12-2015, 17:07:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, önceki sürümü kullanmanızı tavsiye ediyorum, yeni sürümden inen apk yanlış inmiş olabilir, ya da hatalı apk indiriliyor olabilir. Demek istediğim, Android API'si sizin cihazdan farklı olabilir. Yani 4.0 için hazırlanan apk inmiş olabilir.
  • 01-12-2015, 17:43:12
    #4
    WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, önceki sürümü kullanmanızı tavsiye ediyorum, yeni sürümden inen apk yanlış inmiş olabilir, ya da hatalı apk indiriliyor olabilir. Demek istediğim, Android API'si sizin cihazdan farklı olabilir. Yani 4.0 için hazırlanan apk inmiş olabilir.
    hocamonu kullanıyodum zaten kasımda yaptıkları hep hata veriyor kurulumda adamlar android galiba 4 ve üzeri için yapmıslar saka gibi ya.
    2.3.6 bendeki kardeşin ice'dada denedim ondada aynı hata verdi...
    4 yıllık ne telefon bunlar.
    android yükseltecem telefoncuya gideyim başka türlü kurmak imkansız, önceki sürümleri mecburi yükseltme ister yapmışlar güncelleme istiyor yoksa açmıyor artık..
    room rootile android yukseliyomus ben denemedgm ıcın hıc telefoncuya yaptırayım diyorum deli oldum
  • 01-12-2015, 20:49:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    nestroyers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocamonu kullanıyodum zaten kasımda yaptıkları hep hata veriyor kurulumda adamlar android galiba 4 ve üzeri için yapmıslar saka gibi ya.
    2.3.6 bendeki kardeşin ice'dada denedim ondada aynı hata verdi...
    4 yıllık ne telefon bunlar.
    android yükseltecem telefoncuya gideyim başka türlü kurmak imkansız, önceki sürümleri mecburi yükseltme ister yapmışlar güncelleme istiyor yoksa açmıyor artık..
    room rootile android yukseliyomus ben denemedgm ıcın hıc telefoncuya yaptırayım diyorum deli oldum
    40 lirayı sayarsın
    Güzel bir AOSP rom yüklerseniz sorun olmaz
  • 01-12-2015, 21:31:23
    #6
    WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    40 lirayı sayarsın
    Güzel bir AOSP rom yüklerseniz sorun olmaz
    20 liradan fazla vermem yarın gidecem düzeltsinler valla alısık oldgmdan kuramamak sinirimi bozdu