hocamonu kullanıyodum zaten kasımda yaptıkları hep hata veriyor kurulumda adamlar android galiba 4 ve üzeri için yapmıslar saka gibi ya.
2.3.6 bendeki kardeşin ice'dada denedim ondada aynı hata verdi...
4 yıllık ne telefon bunlar.
android yükseltecem telefoncuya gideyim başka türlü kurmak imkansız, önceki sürümleri mecburi yükseltme ister yapmışlar güncelleme istiyor yoksa açmıyor artık..
room rootile android yukseliyomus ben denemedgm ıcın hıc telefoncuya yaptırayım diyorum deli oldum
40 lirayı sayarsın

Güzel bir AOSP rom yüklerseniz sorun olmaz