Konu
Paket Dosyası Geçersiz Hatası Yardım Lütfen
01-12-2015, 21:31:23
#6
nestroyers
WapZap adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
40 lirayı sayarsın
Güzel bir AOSP rom yüklerseniz sorun olmaz
20 liradan fazla vermem yarın gidecem düzeltsinler valla alısık oldgmdan kuramamak sinirimi bozdu