WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
40 lirayı sayarsın
Güzel bir AOSP rom yüklerseniz sorun olmaz
20 liradan fazla vermem yarın gidecem düzeltsinler valla alısık oldgmdan kuramamak sinirimi bozdu