Bende de ağrılar oluyor zaman zaman ama inşallah ileride ciddi sorunlar çıkmaz...Eğer fırsatınız ve vaktiniz varsa yüzün derim. Sonrasında ne bel ağrısı ne boyun ağrısı.
Bende de ağrılar oluyor zaman zaman ama inşallah ileride ciddi sorunlar çıkmaz...Eğer fırsatınız ve vaktiniz varsa yüzün derim. Sonrasında ne bel ağrısı ne boyun ağrısı.
evet bende duydum özellikle sırt üstü yüzmek bel fıtığı için çok iyi diyordu Gençlik Spor Müdürlüğünde konuştuğum bir abi