• 06-04-2008, 00:28:26
    #10
    Üyeliği durduruldu
    belim fena ağrıyo valla
  • 06-04-2008, 01:11:04
    #11
    Üyeliği durduruldu
    dikkat edin boyun fıtığı kötü şey bende kola vuruyor ağrı spora başladım ama biraz geç kaldım.belimde ağrıyo hehe odun gibi olduk çıktık pc başında
  • 06-04-2008, 01:17:56
    #12
    Bende de ağrılar oluyor zaman zaman ama inşallah ileride ciddi sorunlar çıkmaz...Eğer fırsatınız ve vaktiniz varsa yüzün derim. Sonrasında ne bel ağrısı ne boyun ağrısı.
  • 06-04-2008, 01:26:59
    #13
    Zeytin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de ağrılar oluyor zaman zaman ama inşallah ileride ciddi sorunlar çıkmaz...Eğer fırsatınız ve vaktiniz varsa yüzün derim. Sonrasında ne bel ağrısı ne boyun ağrısı.
    evet bende duydum özellikle sırt üstü yüzmek bel fıtığı için çok iyi diyordu Gençlik Spor Müdürlüğünde konuştuğum bir abi
  • 07-04-2008, 15:40:13
    #14
    Fıtık Olan Arkadaşlara Geçmiş Olsun Dileklerimi İletiyorum