Konu
Bilgisayar başında ‘fıtık’ olmayın
06-04-2008, 01:17:56
#12
Zeytin
Bende de ağrılar oluyor zaman zaman ama inşallah ileride ciddi sorunlar çıkmaz...Eğer fırsatınız ve vaktiniz varsa yüzün derim. Sonrasında ne bel ağrısı ne boyun ağrısı.