Konu
Bilgisayar başında ‘fıtık’ olmayın
06-04-2008, 01:11:04
#11
TReX
Üyeliği durduruldu
dikkat edin boyun fıtığı kötü şey bende kola vuruyor ağrı spora başladım ama biraz geç kaldım.belimde ağrıyo hehe odun gibi olduk çıktık pc başında