• 16-11-2015, 12:05:20
    #1
    merhaba arkadaşlar
    cuma günü (13.11) annem rahatsız olduğu için(o gün hastane kayıtları da var) annemin hesap kartını aldım annemin bilgisi dahilinde annem istedi para çekmemi.atm ye gittim 200 tl çekmek istedim 30 saniye atm tepki vermedi ardından kartı attı ve manyetik hata yazdı ekranda ve ekran karardı geldi ben tekrar kartı sokmak istedim servis dışıdır yazdı..bende diğer bir atm ye gittim paranın çekilmiş olduğunu gördüm bankaya gittim bizim yapabilecebiğimiz birşey yok telefon edin merkeze dediler, eve geldim annemde rahatsız ona arattım kayıt oluşturduk bugün aradım hala inceliyoruz diyor banka
    olumsuz sonuçlanırsa eğer ben ne yapabilirim bilgisi olan var mı?
  • 16-11-2015, 12:15:04
    #2
    olumsuz sonuçlanacağını düşünmüyorum hangi atmden çektiğiniz belli zaten oan ki kayıtlar incelenir atm'deki para giren cıkan belii zaten fark oldugu ortaya cıkar ardından o para hesaba geri yatırılır. (die düşünüyorum)
  • 16-11-2015, 12:38:57
    #3
    2 defa aynı şeyi yaşadım ikisinde de parayı geri verdiler sıkıntı olmaz
  • 16-11-2015, 12:41:57
    #4
    inş. dediğiniz gibi verirler hocam, korkum benden sonraki kişiye ödemenin yapılması ve bankanın sorunu kabul etmemesi.
  • 16-11-2015, 13:01:35
    #5
    Platin üye
    Bende enparada para yatırırken 100TL yuttu bildirim yaptım ama para gelmedi
  • 16-11-2015, 13:42:48
    #6
    Ben ATM'de En Para hesabımdan 20 TL çekmiştim, kartı alıp parayı almayı unutmuştum Aynı gün içinde olayı inceleyip paramı geri yatırmışlardı. Yani ATM'de fazla çıkan para, olayı yaşadığınız saat de baz alınarak size geri teslim ediliyor diye düşünüyorum.
  • 16-11-2015, 17:04:02
    #7
    ödeme gelmiş birkaç saat önce
  • 20-12-2016, 22:32:41
    #8
    http://www.bankasaatleri.com/bankama...ne-yapmaliyim/

    konu eski ama burada yapılması gerekenler yazıyor.
  • 21-12-2016, 00:04:48
    #9
    S7V7N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşlar
    cuma günü (13.11) annem rahatsız olduğu için(o gün hastane kayıtları da var) annemin hesap kartını aldım annemin bilgisi dahilinde annem istedi para çekmemi.atm ye gittim 200 tl çekmek istedim 30 saniye atm tepki vermedi ardından kartı attı ve manyetik hata yazdı ekranda ve ekran karardı geldi ben tekrar kartı sokmak istedim servis dışıdır yazdı..bende diğer bir atm ye gittim paranın çekilmiş olduğunu gördüm bankaya gittim bizim yapabilecebiğimiz birşey yok telefon edin merkeze dediler, eve geldim annemde rahatsız ona arattım kayıt oluşturduk bugün aradım hala inceliyoruz diyor banka
    olumsuz sonuçlanırsa eğer ben ne yapabilirim bilgisi olan var mı?
    Hocam kaydınız alınmıştır. Atmye ilgili mobil ekip gidecek kontrol yapacak ve kontrolden sonra fazla çıkan paranın size ait olan kısmı size at olduğu tespit edilip hesabınıza yatırılıyor olacaktır. Normal presedür bu şekilde.