Ben ATM'de En Para hesabımdan 20 TL çekmiştim, kartı alıp parayı almayı unutmuştum

Aynı gün içinde olayı inceleyip paramı geri yatırmışlardı. Yani ATM'de fazla çıkan para, olayı yaşadığınız saat de baz alınarak size geri teslim ediliyor diye düşünüyorum.