merhaba arkadaşlar
cuma günü (13.11) annem rahatsız olduğu için(o gün hastane kayıtları da var) annemin hesap kartını aldım annemin bilgisi dahilinde annem istedi para çekmemi.atm ye gittim 200 tl çekmek istedim 30 saniye atm tepki vermedi ardından kartı attı ve manyetik hata yazdı ekranda ve ekran karardı geldi ben tekrar kartı sokmak istedim servis dışıdır yazdı..bende diğer bir atm ye gittim paranın çekilmiş olduğunu gördüm bankaya gittim bizim yapabilecebiğimiz birşey yok telefon edin merkeze dediler, eve geldim annemde rahatsız ona arattım kayıt oluşturduk bugün aradım hala inceliyoruz diyor banka
olumsuz sonuçlanırsa eğer ben ne yapabilirim bilgisi olan var mı?