• 10-11-2015, 10:41:13
    #28
    Hayirli olsun

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 10-11-2015, 11:17:28
    #29
    Yazdıklarından pek bir şey anlamadım. Bir soru sordum sadece sen nelerden bahsetmişsin. Kişisel sitende gördüm vestele sızdığını paylaşmışsın bende bilgileri açık beyan paylaştığın için merek ettim legal olarak mı yapıyor acaba şirketlerin güvenliği için diye düşündüm. İllegal ise şaşırdım doğrusu cesaret edip paylaşmış olmana. Paylaştığın resimde siber güvenlik falan yazıyor bu yüzden merak edip girdim zaten kişisel sitene.
  • 10-11-2015, 11:21:27
    #30
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdıklarından pek bir şey anlamadım. Bir soru sordum sadece sen nelerden bahsetmişsin. Kişisel sitende gördüm vestele sızdığını paylaşmışsın bende bilgileri açık beyan paylaştığın için merek ettim legal olarak mı yapıyor acaba şirketlerin güvenliği için diye düşündüm. İllegal ise şaşırdım doğrusu cesaret edip paylaşmış olmana. Paylaştığın resimde siber güvenlik falan yazıyor bu yüzden merak edip girdim zaten kişisel sitene.
    bu nihetle yazdiysan kusura bakma derim, ben yanliş anlamişim bilgiler açik ortada derken bir tek isim soyisim yaziyor adres yaziyor oda cok acik değil zaten, yok hayır şirketin haberi yoktu ben sonradan kendim haber verdim durumu izah ettim hatta kendileri ana şirkete gelmemi istemişti ama çaliştigim için gidememiştim
  • 10-11-2015, 13:02:57
    #31
    ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yerimiz istanbul'da pendik'te

    hepinize teşekkür ederim
    Hayırlı olsun hocam, bende pendikteyim açılışta kokteyl falan olursa eğer bende gelebilirim şaka bir yana Allah utandırmasın umarım her şey istediğiniz gibi olur.
  • 10-11-2015, 23:21:31
    #32
    Hayırlı olsun benimde hayallerimden biri işimizi fiziki ortama taşıyabilmek. Bol kazançlar diliyorum. Allah yardımcınız olsun.
  • 10-11-2015, 23:41:38
    #33
    Allah utandırmasın.
  • 11-11-2015, 16:11:25
    #34
    Hayırlı olsun, Allah başarılar nasip etsin.
  • 11-11-2015, 17:11:27
    #35
    hayırlı olsun darısı bize inşsalla