ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yerimiz istanbul'da pendik'te

hepinize teşekkür ederim
Hayırlı olsun hocam, bende pendikteyim açılışta kokteyl falan olursa eğer bende gelebilirim şaka bir yana Allah utandırmasın umarım her şey istediğiniz gibi olur.