Yazdıklarından pek bir şey anlamadım. Bir soru sordum sadece sen nelerden bahsetmişsin.

Kişisel sitende gördüm vestele sızdığını paylaşmışsın bende bilgileri açık beyan paylaştığın için merek ettim legal olarak mı yapıyor acaba şirketlerin güvenliği için diye düşündüm. İllegal ise şaşırdım doğrusu cesaret edip paylaşmış olmana. Paylaştığın resimde siber güvenlik falan yazıyor bu yüzden merak edip girdim zaten kişisel sitene.