• 06-11-2015, 23:11:07
    #1
    Selamun aleyküm

    Hatırlarsanız köy okulumuza yardım diye konu acmiştik. Allah razi olsun yardımlar gelmekte, sizlere ilk yaptığımız okulumuzu paylaşmak istedim bu sayede hem maddi hemde manevi olarak bizlere yardım edenlerin ettikleri yardımların yerine ulaştığını gostermek istedik. Elbetteki yardımlarınıza her zaman ihtiyacımiz var. Bu yardımlarınız sadece maddi olarak değil yaptıklarımızı sosyal medyada paylaşarak bizlere yardım ulaşmasını sesimizi duyurmamıza yardımcı olursunuz. Sadece etrafımızda onlarca ihtiyacı olan okul bulunmaktadır. Bunlardan bitanesini şuanda yurutuyoruz. Tezgeçer okulumuz olarak. Hem maddi hemde manevi olarak desteklerinizi bekliyoruz.

    Haber verdiğimiz şekilde olmasada yayınlandı, sizlerde yayarak bizlere destek ulaştırabilirsiniz. Bu sayede civarda bulunan okullarımızın ihtiyaçlarını gideririz inşAllah


    FEDAKAR ÖĞRETMEN GÖREV YAPTIĞI OKULUN ÇEHRESİNİ DEĞİŞTİRDİ - Diyarbakır Haberleri - Milliyet Diyarbakır


    DETAYLI RESİM PAYLAŞMAK İÇİN ŞUANDA YÜKLENMESİNİ BEKLİYORUM BİTİNCE KONUDA GÜNCELLEME YAPACAĞIM
















    Tadilata başladıktan sonraki hali
    Çeşmemiz



    Lavabomuz





    Sondaj çalışmamız




    Öğrencilere gelen yardımlar



















    Resimler eklenmiştir. İlk okulumuzu bitirdik şimdi sırada ikinci okulumuz, desteklerinize gerçekten ihtiyacımız var. Elinizden ne gelirse, en azından çevrenize duyurun durumu iyi olupta yardım etmek isteyen mutlaka çıkacedaktır
  • 06-11-2015, 23:24:41
    #2
    ne güzel bir çalışma inşalla bu çalışmalar gün geçtikce artar ve daha çok yerlere ulaşırsınız takipteyim
  • 06-11-2015, 23:31:43
    #3
    WelleTy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne güzel bir çalışma inşalla bu çalışmalar gün geçtikce artar ve daha çok yerlere ulaşırsınız takipteyim
    Beğendiğinize sevindik, ilk okulumuzu gördünüz, şuanda ikinci okulumuz için devam etmekteyiz, gelen yardımlar doğrultusunda orayı da bitirip paylaşacağız inşAllah. Destek buldukça yola devam inşAllah
  • 06-11-2015, 23:37:04
    #4
    Helal olsun emeği geçenlere. Devlet nasıl ilgilenmiyor böyle okullarla anlamıyorum. Yani bi bina dikip tabela yaptırmış MEB. Bukadar mı yani?
  • 06-11-2015, 23:42:50
    #5
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helal olsun emeği geçenlere. Devlet nasıl ilgilenmiyor böyle okullarla anlamıyorum. Yani bi bina dikip tabela yaptırmış MEB. Bukadar mı yani?
    A4 kağıdı toner vs veriyorlar hocam, temizlik malzemelerinin bir kısmını veriyorlar. Bu kadar gerisi öğretmenlere kalıyor isteyen köşesine çekilip bu iş böyle der devam eder, isteyende elinden geldikçe bir şeyler yapmaya çalışır
  • 06-11-2015, 23:44:12
    #6
    KReXLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    A4 kağıdı toner vs veriyorlar hocam, temizlik malzemelerinin bir kısmını veriyorlar. Bu kadar gerisi öğretmenlere kalıyor isteyen köşesine çekilip bu iş böyle der devam eder, isteyende elinden geldikçe bir şeyler yapmaya çalışır
    Ah ya zahmet ediyorlar. Yazık ki ne yazık. Şoktayım. Allah kolaylık versin.
  • 10-12-2015, 04:50:54
    #7
    Hocam yapmayın böyle şeyler.
    Zamanında ben de çok ama çok çok yaptım. Fotoğrafları paylaşsam bana hak verirsiniz.
    Ama bu devleti tembelliğe alıştırıyor. Nasıl olsa işler bir şekilde yürüyor mantığına giriyorlar.

    Böyle olunca da okulların, çocukların kaderleri senin benim veya diğer arkadaşların insafına kalmış oluyor.

    Çünkü bunları yapmak zorunda değiliz.

    Bunu Bakanlığın yapması lazım. Bir öğretmenin insafına bırakmaması lazım. Hala yapılacak bir şeyler olursa biz yine yaparız.

    Çocuklarımızın eğitim gördüğü hayata hazırlandığı okulun bahçesine baka mısınız? Ki bu hali bile iyi bahçe sayılır bazı okullara göre.

    Türkiye'de binlerce okulun tuvaleti yok. Su hattı yok. Şaka değil. Binlerce.

    Tebeşir bile gönderilmeyen binlerce okul var. Siz A4 kağıdı, toner gönderiyorlar demişsiniz. Şanslıymışsınız. 4 sene okul müdürlüğü yaptım. Bir paketi bırakın 1 tane A4 kağıdı gönderdiklerini ispatlasınlar, bir tane toner veya herhangi bir kırtasiye ürünü gönderdiklerini ispatlasınlar, bana ilkokullara gönderilmiş tek bir kuruş ödeneğin makbuzunu versinler bir arabam var istedikleri okula bağışlayacağım.

    Örneğin okullara kitap kampanyası yapmak -ki kendim de çok yaptım- ne kadar trajikomik bir durum.

    Yav okul orası. Ne kitap kampanyası? Kitapsız okul mu olurmuş da kitap kampanyası yapacağız.

    Emeğinize sağlık her şeye rağmen hocam.
  • 10-12-2015, 17:13:38
    #8
    hilmicekic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yapmayın böyle şeyler.
    Zamanında ben de çok ama çok çok yaptım. Fotoğrafları paylaşsam bana hak verirsiniz.
    Ama bu devleti tembelliğe alıştırıyor. Nasıl olsa işler bir şekilde yürüyor mantığına giriyorlar.

    Böyle olunca da okulların, çocukların kaderleri senin benim veya diğer arkadaşların insafına kalmış oluyor.

    Çünkü bunları yapmak zorunda değiliz.

    Bunu Bakanlığın yapması lazım. Bir öğretmenin insafına bırakmaması lazım. Hala yapılacak bir şeyler olursa biz yine yaparız.

    Çocuklarımızın eğitim gördüğü hayata hazırlandığı okulun bahçesine baka mısınız? Ki bu hali bile iyi bahçe sayılır bazı okullara göre.

    Türkiye'de binlerce okulun tuvaleti yok. Su hattı yok. Şaka değil. Binlerce.

    Tebeşir bile gönderilmeyen binlerce okul var. Siz A4 kağıdı, toner gönderiyorlar demişsiniz. Şanslıymışsınız. 4 sene okul müdürlüğü yaptım. Bir paketi bırakın 1 tane A4 kağıdı gönderdiklerini ispatlasınlar, bir tane toner veya herhangi bir kırtasiye ürünü gönderdiklerini ispatlasınlar, bana ilkokullara gönderilmiş tek bir kuruş ödeneğin makbuzunu versinler bir arabam var istedikleri okula bağışlayacağım.

    Örneğin okullara kitap kampanyası yapmak -ki kendim de çok yaptım- ne kadar trajikomik bir durum.

    Yav okul orası. Ne kitap kampanyası? Kitapsız okul mu olurmuş da kitap kampanyası yapacağız.

    Emeğinize sağlık her şeye rağmen hocam.
    Bizimde temennimiz onların yapması ancak biz yapsakta yapmasakta boş hocam. Milli eğitim para vermiyormu veriyor ancak sırada yemeyi bekleyenler oldukça o paranın bir kuruşu bile okula gelmiyor. A4 kağıdını vs onlar getirmiyor biz gidip dilekçe veriyoruz depo var gidip oradna alıyoruz
  • 10-12-2015, 17:17:36
    #9
    Çok güzel Hocam, Maşallah.
    Etrafımıza gösterelim daha İnşallah bir çok proje de çıkacaktır.

    Yalnız üstte yazan Hilmi abinin gönderisine de katılıyorum.