Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Helal olsun emeği geçenlere. Devlet nasıl ilgilenmiyor böyle okullarla anlamıyorum. Yani bi bina dikip tabela yaptırmış MEB. Bukadar mı yani?
A4 kağıdı toner vs veriyorlar hocam, temizlik malzemelerinin bir kısmını veriyorlar. Bu kadar gerisi öğretmenlere kalıyor isteyen köşesine çekilip bu iş böyle der devam eder, isteyende elinden geldikçe bir şeyler yapmaya çalışır