Merhaba herkese
Geçen hafta ctesi sağ seritten 40km hızla giderken soldaki kamyonun ayna kullanmaması sonucunda direk arabaya yandan girerek hic fren sikmadan önüne alarak kritik bir hamle yaparak beni gideceğim yöne 360 derece döndürerek ters döndüm
Bu durumda neyse tutanak tuttuk vs sonra adaam atıp tuttu. Neyse eksper geldi hasarı tuttu tramere gönderdi. Sonuç karşı taraf % 100 kusurlu çıktı.
Şimdi arkadaşlar arabam 1 haftadır salak saçma işler için bekliyor. Şimdi de araç şahin sigorta piyasa araştırma yapacakmis pert vs durumuda varmış.
Benim en çok sinirime giden olay kamyon şirkete aitmis. Ben hatasizim, arabanız kalan benim karşı taraf ne arar ne sorar. Araba doğru dürüst sonuclanmadi. Olan bana oldu yani bu durum da ne yapabilirim ?
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Trafik kazası ile ilgili bir kaç soru ?
5
●359
- 26-10-2015, 14:28:46Bu olay nerde oldu hocam? aynı olayı bir arkadaşım yaşadı istanbul/kartalda geçen ctesi. ve bir çok bilgi tutuyor aynı olay mı acaba
- 26-10-2015, 14:41:54Karşı tarafın trafik sigortası size araç temin etmek zorunda diye biliyorum. Aracınız yapılana kadar.
- 26-10-2015, 19:11:12İzmirde hocamResistance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hic bir arac tazmini yok. Birde çıkartılan masrafları karşılamıyor ne yapicam bilmiyorumKeremALTANSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 29-10-2015, 22:43:04Arkadaşlarım acil sigortaci arkadaslarin desteğine ihtiyacım var arac hasar dosyasini acan adam ogrendim ko hasarin % 20 ucretini aliyormus ben boyle bir sey olsun istemiyorum bu salakca düzen yüzünden arabam yapılmıyor. Simdi bende bu açılan hasar dosyasını hic bir islem yapilmadi ben hic bir sey kabul etmedim iptal edip, bu komisyon culari araya sokmadan kendim basvurabilir miyim?
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 29-10-2015, 23:26:01Öncelikle eksper raporu ile karşı taraf yüzde 100 haksız çıktı ise korkmayınız
ve en önemlisi sakın acele etmeyiniz
yapmanız gereken işlemleri sayayım:
karşı tafafın sigorta şirketi muhatabınız
sigorta şirketini arayın ve izmirde anlaşmalı olduğu yetkili servisi sorunuz yoksa özel servisi sorunuz ve anlaşmalı olmayan servise sakın götürmeyin yoksa önce ödeme isterler ardından sigortadan servis parayı aldımı size ödeme yaparki bu çok saçma
ama anlaşmalı servise gittiğinizde siz para ödemiyorsunuz
karşı tarafın zorunlu trafik sigortası anlaşmalı serviste sizin hasarınızı tamamen ödemek zorunda diye biliyorum ama emin değilim yüzde 80 de olabilir...
siz kendi acentanızdan bilgi alabilirsiniz bu konularda.
tekrar uyarıda bulunayım gel bize yüzde 20 ver hemen yapmaya başlayalıma kanmayın
anlaşmalı serviste yapmaları lazım
ayrıca elinizde trafik raporu fotolar ve eksper raporu olduğunda
siz hukuken çok avantajlı bir konumdasınız
gerekirse eğer sigorta şirketine ben dava açmayı düşünüyorum çünkü siz poliçedeki açıkça beyan edilen şartları yerine getirmiyorsunuz ki bu suçtur deyip ardından gerekli dosyaları topladım zaten ihtiyacım olan herşey var abim avukat vs deyin işlemler hızlanır