Öncelikle eksper raporu ile karşı taraf yüzde 100 haksız çıktı ise korkmayınız
ve en önemlisi sakın acele etmeyiniz
yapmanız gereken işlemleri sayayım:
karşı tafafın sigorta şirketi muhatabınız
sigorta şirketini arayın ve izmirde anlaşmalı olduğu yetkili servisi sorunuz yoksa özel servisi sorunuz ve anlaşmalı olmayan servise sakın götürmeyin yoksa önce ödeme isterler ardından sigortadan servis parayı aldımı size ödeme yaparki bu çok saçma
ama anlaşmalı servise gittiğinizde siz para ödemiyorsunuz

karşı tarafın zorunlu trafik sigortası anlaşmalı serviste sizin hasarınızı tamamen ödemek zorunda diye biliyorum ama emin değilim yüzde 80 de olabilir...
siz kendi acentanızdan bilgi alabilirsiniz bu konularda.
tekrar uyarıda bulunayım gel bize yüzde 20 ver hemen yapmaya başlayalıma kanmayın
anlaşmalı serviste yapmaları lazım
ayrıca elinizde trafik raporu fotolar ve eksper raporu olduğunda
siz hukuken çok avantajlı bir konumdasınız
gerekirse eğer sigorta şirketine ben dava açmayı düşünüyorum çünkü siz poliçedeki açıkça beyan edilen şartları yerine getirmiyorsunuz ki bu suçtur deyip ardından gerekli dosyaları topladım zaten ihtiyacım olan herşey var abim avukat vs deyin işlemler hızlanır