Arkadaşlarım acil sigortaci arkadaslarin desteğine ihtiyacım var arac hasar dosyasini acan adam ogrendim ko hasarin % 20 ucretini aliyormus ben boyle bir sey olsun istemiyorum bu salakca düzen yüzünden arabam yapılmıyor. Simdi bende bu açılan hasar dosyasını hic bir islem yapilmadi ben hic bir sey kabul etmedim iptal edip, bu komisyon culari araya sokmadan kendim basvurabilir miyim?
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi