• 30-09-2015, 10:15:57
    #1
    e devlette 18 yaş altı gözüküyor Üniversite okuyorum gelir testi yaptırmak zorundamıyım bilgisi olan var mı
  • 30-09-2015, 11:03:16
    #2
    18 altı isen gerek yok fakat 18 isen okuldan ogrenci belgesi alman gerek ogrenci oldugun icin sigortan devam edecek

    Mobil Mesaj
  • 30-09-2015, 11:34:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Liseden mezun olduktan sonra, SGK ya gittim, dedim böyle böyle 18 yaşına geldim, bana borç yazılırmı vb.

    Okuyacakmısın Üniversiteyi dedi, okucam dedim.

    Getir Lise diplomanı 100 gün daha uzatalım gününün süresini dedi.

    Yani öğrenci olduğun takdirde üzerine borç yazılmıyor. Ancak işte liseden emzun olupğ üniv. geçiş yapığımız dönem için bi 100 günlük uzatma yaptılar bana.
  • 30-09-2015, 13:08:31
    #4
    Öğrenci belgesini aldıktan sonra gelir testi yapınca sigortalı mı olacağız?
    Okul halletmiyor mu bu işi zaten.
  • 30-09-2015, 14:16:51
    #5
    devlet bunu sigortalı bir işte çalışıp da bırakanlara yapmıyor mu bu sıgortayı
  • 30-09-2015, 14:49:29
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenci belgesini aldıktan sonra gelir testi yapınca sigortalı mı olacağız?
    Okul halletmiyor mu bu işi zaten.
    okulun yapması lazım hocam. ben hiç yapmadım yaş 20 borcum falan yok
  • 30-09-2015, 15:38:21
    #7
    Burak34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okulun yapması lazım hocam. ben hiç yapmadım yaş 20 borcum falan yok
    Siz ilk senenizde yerleştiğiniz için borç çıkmaz.
    Mesela ben 2 sene sonra kayıt oldum. Bende vardı prim borcu. Ama şu an okul mu başvuru yapıyor yoksa biz mi başvuracağız acaba.