gelir testini üniversite öğrencisi yaptıracak mı
6
●279
- 30-09-2015, 10:15:57e devlette 18 yaş altı gözüküyor Üniversite okuyorum gelir testi yaptırmak zorundamıyım bilgisi olan var mı
- 30-09-2015, 11:34:30Üyeliği durdurulduLiseden mezun olduktan sonra, SGK ya gittim, dedim böyle böyle 18 yaşına geldim, bana borç yazılırmı vb.
Okuyacakmısın Üniversiteyi dedi, okucam dedim.
Getir Lise diplomanı 100 gün daha uzatalım gününün süresini dedi.
Yani öğrenci olduğun takdirde üzerine borç yazılmıyor. Ancak işte liseden emzun olupğ üniv. geçiş yapığımız dönem için bi 100 günlük uzatma yaptılar bana. - 30-09-2015, 14:49:29okulun yapması lazım hocam. ben hiç yapmadım yaş 20 borcum falan yokMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2015, 15:38:21Siz ilk senenizde yerleştiğiniz için borç çıkmaz.Burak34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesela ben 2 sene sonra kayıt oldum. Bende vardı prim borcu. Ama şu an okul mu başvuru yapıyor yoksa biz mi başvuracağız acaba.