Burak34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okulun yapması lazım hocam. ben hiç yapmadım yaş 20 borcum falan yok
Siz ilk senenizde yerleştiğiniz için borç çıkmaz.
Mesela ben 2 sene sonra kayıt oldum. Bende vardı prim borcu. Ama şu an okul mu başvuru yapıyor yoksa biz mi başvuracağız acaba.