Konu
gelir testini üniversite öğrencisi yaptıracak mı
30-09-2015, 15:38:21
#7
Misafir
Burak34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
okulun yapması lazım hocam. ben hiç yapmadım yaş 20 borcum falan yok
Siz ilk senenizde yerleştiğiniz için borç çıkmaz.
Mesela ben 2 sene sonra kayıt oldum. Bende vardı prim borcu. Ama şu an okul mu başvuru yapıyor yoksa biz mi başvuracağız acaba.