Liseden mezun olduktan sonra, SGK ya gittim, dedim böyle böyle 18 yaşına geldim, bana borç yazılırmı vb.
Okuyacakmısın Üniversiteyi dedi, okucam dedim.
Getir Lise diplomanı 100 gün daha uzatalım gününün süresini dedi.
Yani öğrenci olduğun takdirde üzerine borç yazılmıyor. Ancak işte liseden emzun olupğ üniv. geçiş yapığımız dönem için bi 100 günlük uzatma yaptılar bana.