• 21-09-2015, 09:48:55
    #1
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güncellemeyi geri çevirme şansım var mı?

    Tutup fırlatasım geliyor acayip uyuz oldum. Daha fonksiyonel olacakmış güya.

    Mesaj yazamıyorum. Klavye ingilizce Q oldu. Dillere bakıyorum Türkçe yazıyor. Türkçe seçili. Klavye Türkçe Q diyor. Nasıl uyuz oldum.

    Ortadaki tuşa iki kere basınca açık şeyler varya. Onlar arasındaki geçişte nasıl kasıyor. Donuyor resmen.

    Garanti uygulaması gıyk oldu yine.
  • 21-09-2015, 10:13:17
    #2
    Cihaz?
  • 21-09-2015, 10:42:59
    #3
    Büyük ihtimalle ya 4s ya da 5, güncellemeden sonra geri dönebilmeniz için ssh kaydına ihtiyacınız var.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 21-09-2015, 10:43:09
    #4
    3gs
  • 21-09-2015, 11:04:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bende sorun yok hocam (5s)

    senin cihazdan kaynaklı sorun sanirim
  • 21-09-2015, 11:11:07
    #6
    Cihazım 5S bende kasmalar vs nedeniyle 8.4.1 e geri döndüm. 9.1-9.2 sürümleri gelirse belki tekrar geçerim


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 21-09-2015, 11:37:05
    #7
    iOS 9.1 kullanıyorum beta olarak, cihaz 5S 32GB bende hiç problem yok.
  • 21-09-2015, 12:08:10
    #8
    OTA yani cihaz üzerinden güncelleme yaparsanız kasması normal, tamamen sıfırlayıp iTunes'ten güncellerseniz temiz kurulum yapar kasma olmaz. Cihaz 4S ise kurmanızı tavsiye etmiyorum zaten. Minimum iPhone 5 olması lazım.
  • 21-09-2015, 13:06:49
    #9
    Iphone 5 , 16 GB

    Ekranda uygulamalar üzerinde 1-2 yazınca sinir oluyorum. Bu nedenle kurdum. Yoksa dokunmazdım.

    Klavye yi normal klavye ye nasıl çevirebilirim? Üst kısmında otomatik kelime tamamlayıcıyıda kapatmak istiyorum.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:06:49 -->-> Daha önceki mesaj 12:39:17 --

    Apple 'ye telefon açtım. Yardımcı oldular.

    Önceden klavyeyi Türkçe harflerle kullanıyordum. Şimdi ise dil ingilizce , Türkçe Q seçiliydi.

    Öncelikle dünya resminden Türkçe'ye çevirdik dili.

    Sonrasında Ayarlar - Genel - Klavye gelip ingilizceyi sildik. Türkçe Q seçtik. Türkçe karakterler gelmiş oldu.

    Whatsapp'da ki otomatik kelime algılama şeysini kapatmak içinde : Otomatik düzeltme , Tahmin , dikte'yi etkinleştir özelliklerini pasif yaptık.

    Şu anda yazı yazabiliyorum.

    Diğer kasma gibi özellikler ise şu an için belki göz aşina olmamasından dolayı, belkide performans artırmak için bazı özellikleri pasif yapmalıyım. Zaman gösterecek. Bakalım şarj ne kadar gidiyor.