Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Güncellemeyi geri çevirme şansım var mı?
Tutup fırlatasım geliyor acayip uyuz oldum. Daha fonksiyonel olacakmış güya.
Mesaj yazamıyorum. Klavye ingilizce Q oldu. Dillere bakıyorum Türkçe yazıyor. Türkçe seçili. Klavye Türkçe Q diyor. Nasıl uyuz oldum.
Ortadaki tuşa iki kere basınca açık şeyler varya. Onlar arasındaki geçişte nasıl kasıyor. Donuyor resmen.
Garanti uygulaması gıyk oldu yine.