Güncellemeyi geri çevirme şansım var mı?

Tutup fırlatasım geliyor acayip uyuz oldum. Daha fonksiyonel olacakmış güya.

Mesaj yazamıyorum. Klavye ingilizce Q oldu. Dillere bakıyorum Türkçe yazıyor. Türkçe seçili. Klavye Türkçe Q diyor. Nasıl uyuz oldum.

Ortadaki tuşa iki kere basınca açık şeyler varya. Onlar arasındaki geçişte nasıl kasıyor. Donuyor resmen.

Garanti uygulaması gıyk oldu yine.