Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Iphone 5 , 16 GB
Ekranda uygulamalar üzerinde 1-2 yazınca sinir oluyorum. Bu nedenle kurdum. Yoksa dokunmazdım.
Klavye yi normal klavye ye nasıl çevirebilirim? Üst kısmında otomatik kelime tamamlayıcıyıda kapatmak istiyorum.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:06:49 -->-> Daha önceki mesaj 12:39:17 --
Apple 'ye telefon açtım. Yardımcı oldular.
Önceden klavyeyi Türkçe harflerle kullanıyordum. Şimdi ise dil ingilizce , Türkçe Q seçiliydi.
Öncelikle dünya resminden Türkçe'ye çevirdik dili.
Sonrasında Ayarlar - Genel - Klavye gelip ingilizceyi sildik. Türkçe Q seçtik. Türkçe karakterler gelmiş oldu.
Whatsapp'da ki otomatik kelime algılama şeysini kapatmak içinde : Otomatik düzeltme , Tahmin , dikte'yi etkinleştir özelliklerini pasif yaptık.
Şu anda yazı yazabiliyorum.
Diğer kasma gibi özellikler ise şu an için belki göz aşina olmamasından dolayı, belkide performans artırmak için bazı özellikleri pasif yapmalıyım. Zaman gösterecek. Bakalım şarj ne kadar gidiyor.