• 27-07-2015, 14:58:59
    #55
    Üyeliği durduruldu
    Clockworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet işinde referans olmaz dostum ha kapıya koruma alacaksındır referans kullanılabilir.Özel sektörde tamam ama devlet işinde ne referansı..
    her işte referans olur
    referans bulduğunuzda maaşı 3 bin filan aynısını söylersiniz , yeaa bu torpil ben girmem diye
  • 27-07-2015, 15:06:35
    #56
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her işte referans olur
    referans bulduğunuzda maaşı 3 bin filan aynısını söylersiniz , yeaa bu torpil ben girmem diye
    Hocam dervişin fikri neyse zikride o olur sözüne şekil A oldunuz

    Dipnot: Espridir.

    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha iyi bir ülke aptal saptal laf sokmakla olunmaz.
    Sorunlara bir şekilde çözüm aranılarak, insan gibi eleştiri yapılarak olur.
    Kötü ülkede yaşamamızı isteyen kansız hainleri zaten görüyoruz.
    Torpili de savunmadim farkindaysanız. Kötüluğe karşı çıktığım gibi her fırsatta olur olmadık laf söyleyenlere de karşıyım

    Önce "Beğenmeyen ülkeden çekip gider" diyorsunuz şimdide insanların düşüncelerine "aptal saptal" diyorsunuz. Eleştrinin nasıl olması gerektiği konusunda izahatta bulunuyorsunuz ancak buna kendinizde riayet etmelisiniz. Bence biraz daha yumuşak bir üslup kullansanız iletişim açısından daha güzel olur. İnsanların düşüncelerine saygı duyarsanız sizde saygı duyulursunuz.(Bence)
  • 27-07-2015, 15:25:33
    #57
    Vakana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dervişin fikri neyse zikride o olur sözüne şekil A oldunuz

    Dipnot: Espridir.




    Önce "Beğenmeyen ülkeden çekip gider" diyorsunuz şimdide insanların düşüncelerine "aptal saptal" diyorsunuz. Eleştrinin nasıl olması gerektiği konusunda izahatta bulunuyorsunuz ancak buna kendinizde riayet etmelisiniz. Bence biraz daha yumuşak bir üslup kullansanız iletişim açısından daha güzel olur. İnsanların düşüncelerine saygı duyarsanız sizde saygı duyulursunuz.(Bence)
    Lafimin arkasindayim
    Herkes eleştirisini insan gibi yapsın "aptal saptal" değil
    Farkindaysaniz dusuncelere aptal saptal demiyorum. Elestirin dozajına diyorum
    Konuda ki son mesajımdır isteyen istediğini anlasın
  • 27-07-2015, 15:59:01
    #58
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lafimin arkasindayim
    Herkes eleştirisini insan gibi yapsın "aptal saptal" değil
    Farkindaysaniz dusuncelere aptal saptal demiyorum. Elestirin dozajına diyorum
    Konuda ki son mesajımdır isteyen istediğini anlasın
    Eğer ki gayr-i edep bir eleştiri varsa rapor edebilirsiniz ancak böyle bir tabir kullanmanız hoş değil (ki bence rapor edilebilecek bir söz). Bu da size son mesajımdır.
  • 27-07-2015, 16:51:18
    #59
    Eleştirilerimizde kullandığımız kelimelere dikkat edelim lütfen.
    • MasterUnion
    MasterUnion bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.