Hocam dervişin fikri neyse zikride o olur sözüne şekil A oldunuz
Dipnot: Espridir.
Önce "Beğenmeyen ülkeden çekip gider" diyorsunuz şimdide insanların düşüncelerine "aptal saptal" diyorsunuz. Eleştrinin nasıl olması gerektiği konusunda izahatta bulunuyorsunuz ancak buna kendinizde riayet etmelisiniz. Bence biraz daha yumuşak bir üslup kullansanız iletişim açısından daha güzel olur. İnsanların düşüncelerine saygı duyarsanız sizde saygı duyulursunuz.(Bence)
Lafimin arkasindayim
Herkes eleştirisini insan gibi yapsın "aptal saptal" değil
Farkindaysaniz dusuncelere aptal saptal demiyorum. Elestirin dozajına diyorum
Konuda ki son mesajımdır isteyen istediğini anlasın