Lafimin arkasindayim
Herkes eleştirisini insan gibi yapsın "aptal saptal" değil
Farkindaysaniz dusuncelere aptal saptal demiyorum. Elestirin dozajına diyorum
Konuda ki son mesajımdır isteyen istediğini anlasın
Eğer ki gayr-i edep bir eleştiri varsa rapor edebilirsiniz ancak böyle bir tabir kullanmanız hoş değil (ki bence rapor edilebilecek bir söz). Bu da size son mesajımdır.