BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her işte referans olur
referans bulduğunuzda maaşı 3 bin filan aynısını söylersiniz , yeaa bu torpil ben girmem diye
Hocam dervişin fikri neyse zikride o olur sözüne şekil A oldunuz

Dipnot: Espridir.

utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha iyi bir ülke aptal saptal laf sokmakla olunmaz.
Sorunlara bir şekilde çözüm aranılarak, insan gibi eleştiri yapılarak olur.
Kötü ülkede yaşamamızı isteyen kansız hainleri zaten görüyoruz.
Torpili de savunmadim farkindaysanız. Kötüluğe karşı çıktığım gibi her fırsatta olur olmadık laf söyleyenlere de karşıyım

Önce "Beğenmeyen ülkeden çekip gider" diyorsunuz şimdide insanların düşüncelerine "aptal saptal" diyorsunuz. Eleştrinin nasıl olması gerektiği konusunda izahatta bulunuyorsunuz ancak buna kendinizde riayet etmelisiniz. Bence biraz daha yumuşak bir üslup kullansanız iletişim açısından daha güzel olur. İnsanların düşüncelerine saygı duyarsanız sizde saygı duyulursunuz.(Bence)