FZaman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
demekki konuyu tam okumadan cevap yazıyorsunuz,yorumlarımı okursanız 1-2 kuruş un benım ıcın önemli olmadıgını belırten mesajlarımıda görurdunuz,veya hepsını unutalım evet 2 kuruş benım ıcın cok onemlı dıyelım ozaman,şimdi bu durumda ne yapmak lazım;benım ıcın önemli olup olmadı mevzu bahıs degıl,fişde faturada yazan tutar 23.98 iken 30 tl nin para üstü 6.02 olması gerekirken 6 tl para üstü veriliyor,bu olay aynı şuna benziyor,49000 tl ye araba alıyorsun,sen 50000 tl ödüyorsun adam sana; 1000 tl sizin için bukadarmı önemli vermeyelim bize kalsınmı diyor?