BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kasadaki kişi işe bilmiyor, verecek eline 1 lira , 80 krş geri isteyecek senden, ah ah bize denk gelmezki sizim gibi diğer insanlardan farklı düşünen şahane karaktere sahip insanlar.
öyle bişey yok,para üstü vermek zorunda olan kasiyer,müşteri değil.
ama bu iş için yasa vs çıkma ihtimali yok en iyisi bankamatik kullanmak.tabi elinizdeki fiş ile maliyeye şikyet edilebil,r