Bende çok rahatsız oluyorum bu uygulamadan, kasasında 1kr olsa bile vermiyor hiç bir market...
Bende günüm iyi geçsin, keyfim kaçmasın, tartışma çıkmasın diye hiç bir zaman nakit ödeme yapmıyorum, kola alsam kredi kartıyla ödeme yapıyorum...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:52:10 -->-> Daha önceki mesaj 00:51:27 --
Piyasada kuruşluk kalmadı ki.
Nasıl kalmadı hocam?
İsteyince baştan yok diyorlar, israr edince bir bakıyorum, bir poşet 1kr çıkartıyor kasiyerler