1 kuruşun basım maliyeti daha fazla olduğundan, artık basılmıyor. Gerçekten şaşırdım bu konuya, 2-3 kuruş bu kadar önemli mi sizin için?
Artık basılmıyorsa devlet diyecek o zaman xx.99' lu satış yapmak yasak diyecek. Düz fiyat yapsınlar etiketleri o zaman.... Neden öpülen hep bu halk oluyor ?
Haa bu arada "Damlaya damlaya göl olur" diye boşunamı demiş atalarımız ?