• 24-06-2015, 04:49:35
    #1
    Merhaba arkadaşlar, bu gece itibari ile R10'da yeni bir hizmete başladım ve dikkatimi en çok çeken şey beyaz tahta animasyonu oldu.

    Verdiğim hizmet kısmını bir kenara bırakacak olursak,
    ilk kez denediğim bir şey hakkında sizlerin eleştirilerini almak istedim


    https://vimeo.com/131609218


    senaryo ve tasarım programı yükledikten 30 dk sonra oluştu ve ufak tefek ayarlamalar ile bu hale geldi. Sizce nasıl olmuş?
  • 24-06-2015, 08:42:15
    #2
    Hocam ellerine sağlık çok beğendim.

    Bir şey sormak istiyorum. 2 Dakikalık video için ne kadar zaman harcadınız?
  • 24-06-2015, 09:26:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    gayet güzel. bence boşuna uğraşmamışsınız hocam
  • 24-06-2015, 12:19:01
    #4
    Gurul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ellerine sağlık çok beğendim.

    Bir şey sormak istiyorum. 2 Dakikalık video için ne kadar zaman harcadınız?
    Teşekkür ederim

    2 dklık video için programı indirme, kurma, crackleme, anlama ve uygulama her şey dahil 1 - 1.5 uğraştım hocam.

    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet güzel. bence boşuna uğraşmamışsınız hocam
    Teşekkür ederim hanımefendi bilgisayar başında oturmama çok kızar da kralını yapsam yine boşuna uğraştın der
  • 24-06-2015, 13:00:32
    #5
    geçişleri çok hızlı yapmışsın hocam 1-2 saniye bekleme yapsa yazıları tam okuyabiliriz
  • 24-06-2015, 13:03:11
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçişleri çok hızlı yapmışsın hocam 1-2 saniye bekleme yapsa yazıları tam okuyabiliriz
    Bir sonraki projede ( yaparsam tabi ) buna dikkat ederim hocam, teşekkürler
    Zaman olayını tam anlamadım bir süre sonra koyverdim gitti