Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçişleri çok hızlı yapmışsın hocam 1-2 saniye bekleme yapsa yazıları tam okuyabiliriz
Bir sonraki projede ( yaparsam tabi ) buna dikkat ederim hocam, teşekkürler
Zaman olayını tam anlamadım bir süre sonra koyverdim gitti