Merhaba arkadaşlar, bu gece itibari ile R10'da yeni bir hizmete başladım ve dikkatimi en çok çeken şey beyaz tahta animasyonu oldu.

Verdiğim hizmet kısmını bir kenara bırakacak olursak,
ilk kez denediğim bir şey hakkında sizlerin eleştirilerini almak istedim


https://vimeo.com/131609218


senaryo ve tasarım programı yükledikten 30 dk sonra oluştu ve ufak tefek ayarlamalar ile bu hale geldi. Sizce nasıl olmuş?