• 16-05-2015, 07:47:42
    #1
    Platin üye
    mumbai'de yaşayan bir sokak köpeğinin göğsüne GoPro kamerası bağlanmış. köpeğinin ızdırap dolu bir günü şöyle;


    https://www.youtube.com/watch?v=GZGN3arSl1I


    biliyorum ki aramızda sosyal sorumluluklarını önemsemeyen insanlar var.

    umarım bu videoyu izledikten sonra herkes kendine düşen sorumlulukları yapar.

    yakında havalar iyice ısınacak. evlerimizin önüne bir kap su, az biraz yiyecek koyabiliriz.

    bence hiç zor değil, zavallı hayvanların hayatını az da olsa kolaylaştırmak.
  • 16-05-2015, 12:56:03
    #3
    Hangisi köpek
  • 16-05-2015, 20:50:37
    #4
    Gerçekten çok vahim bir durum. Ama türkiyede böyle birşey olmaz diye düşünüyorum..
  • 16-05-2015, 23:23:02
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nerazzurri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten çok vahim bir durum. Ama türkiyede böyle birşey olmaz diye düşünüyorum..
    tam tersi düşünüyorum bilmiyorlar çocuklar sokak köpeklerını bir candan saymıyorlar hiç bir şey gibi düşünüyorlar.
  • 17-05-2015, 00:17:28
    #6
    Allah belalarını versin, hayvanlara zulmeden insanları köpekten beter duruma getirsin. aynı acıyı yaşatsın inşallah.
  • 17-05-2015, 00:18:12
    #7
    Keşke onlar kadar masum kalabilsek şu hayatta..
  • 17-05-2015, 01:59:45
    #8
    Şerefsizler ağzı var dili yok konuşamayan cana vurmak kolay hepsini tek tek bulup ibret olsun diye ellerine vereceksin canım gitti resmen izlerken
  • 17-05-2015, 02:08:25
    #9
    hocam hayırdır böyle videoları koyuyon sonra küfürbaz olup çıkıyoruz tüm mumbaiye ana avrat sövdüm şuan. bu ne biçim iş? can evimden vurdun şuan beni böyle şeyleri ortaya konu açıyorsunuz sonra uyku tutmuyor vicdan azabından yatakta sağa sola dönüyoruz bu kareleri göre göre yapmayın allah aşkına ya.