nerazzurri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten çok vahim bir durum. Ama türkiyede böyle birşey olmaz diye düşünüyorum..
tam tersi düşünüyorum bilmiyorlar çocuklar sokak köpeklerını bir candan saymıyorlar hiç bir şey gibi düşünüyorlar.