mumbai'de yaşayan bir sokak köpeğinin göğsüne GoPro kamerası bağlanmış. köpeğinin ızdırap dolu bir günü şöyle;
https://www.youtube.com/watch?v=GZGN3arSl1I
biliyorum ki aramızda sosyal sorumluluklarını önemsemeyen insanlar var.
umarım bu videoyu izledikten sonra herkes kendine düşen sorumlulukları yapar.
yakında havalar iyice ısınacak. evlerimizin önüne bir kap su, az biraz yiyecek koyabiliriz.
bence hiç zor değil, zavallı hayvanların hayatını az da olsa kolaylaştırmak.