• 13-05-2015, 12:49:21
    #37
    zilli olabilir

    rekbil.com telefon ile yollandı yazım hatası olabilir
  • 13-05-2015, 13:20:47
    #38
    Paspal olsun

    Yoldayım...
    Tepetaklak gönderiyorum...
  • 13-05-2015, 14:40:05
    #39
    kostok tam bu hayvana göre bir isim , başka isim arama şimdiden kostok diye seslenmeye beşla
  • 13-05-2015, 15:56:48
    #40
    peter parker koy

    bu arada hayvanların eğlence için kafese kapatılıp ömürlerinin sonuna dek hapis hayatı yaşatılmasına çok karşıyım. umarım örümcek kafesinden kaçar ve seni soktuktan sonra özgürlüğe koşar. (Chicken Run filmini herkese tavsiye ederim buradan)
  • 13-05-2015, 15:58:51
    #41
    Hunper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peter parker koy

    bu arada hayvanların eğlence için kafese kapatılıp ömürlerinin sonuna dek hapis hayatı yaşatılmasına çok karşıyım. umarım örümcek kafesinden kaçar ve seni soktuktan sonra özgürlüğe koşar. (Chicken Run filmini herkese tavsiye ederim buradan)
    Oldu hocam peki herkese teşekkür ediyorum ve r10+ veriyorum.
  • 13-05-2015, 16:44:48
    #42
    Dikkat et de özgürlük yolunda senin karşına çıkmasın bizim Taran Adını Taran koydum ne de olsa
    Hunper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peter parker koy

    bu arada hayvanların eğlence için kafese kapatılıp ömürlerinin sonuna dek hapis hayatı yaşatılmasına çok karşıyım. umarım örümcek kafesinden kaçar ve seni soktuktan sonra özgürlüğe koşar. (Chicken Run filmini herkese tavsiye ederim buradan)
  • 13-05-2015, 17:01:19
    #43
    rifki
  • 13-05-2015, 17:02:57
    #44
    Elise tabii ki (bkz: lol elise)
  • 13-05-2015, 17:57:06
    #45
    @Shrin; hocam bende 3-5 ay öncesine kadar alacaktım tarantula forumu vardı fakat kapanmış. Netten araştırdım bulamadım. Tarantulayı aldığınız kişinin iletişim bilgilerini paylaşabilir misiniz? Birde bu aldığınızın türü nedir ve ne kadara aldınız?