• 12-05-2015, 11:08:15
    #10
    Üyeliği durduruldu
    sebastiyan olsun
  • 12-05-2015, 11:16:08
    #11
    Frank.
  • 12-05-2015, 11:25:39
    #12
    Nereden kaça aldınız ?

    İsmini "Cassius" koyun
  • 12-05-2015, 11:28:07
    #13
    Brütüs olabilir hocam ama dikkatli olun.
  • 12-05-2015, 11:35:40
    #14
    Byte
    freddy (kaplunbağamın adı)
    cookie
    rıfkı
    kaju
    dolly
    molly
    murphy
    haylaz
    şerbet
    loki
    gazoz
    çiko
    • Homer
    Homer bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-05-2015, 11:57:03
    #15
    turantula
  • 12-05-2015, 12:06:56
    #16
    Kedi köpek alsaydınız severdinizde bu hayran seviliyor mu , Merakımdan sordum Severken ısırmasın
  • 12-05-2015, 12:30:46
    #17
    Tutankamon iyi bir isim
  • 12-05-2015, 13:05:48
    #18
    Dexter isimli diziyi izledin mi? İzlemediysen izle ayrıca adınında Dex ya da Dexter koy ben bu yaz köpek alıcam ismi hazır