• 12-05-2015, 13:43:18
    #19
    Rafet olsun bence
  • 12-05-2015, 14:51:41
    #20
    Sakal
  • 12-05-2015, 14:57:02
    #21
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    feriha
  • 12-05-2015, 15:25:58
    #22
    Şakir*
  • 12-05-2015, 15:28:28
    #23
    Ceyms

    dışarıda bi yerlerdeyim >tapatalk
  • 12-05-2015, 15:49:33
    #24
    murtaza
  • 12-05-2015, 16:11:32
    #25
    İsim: Taran
    Soyisim: Tula



    Adı Taran olsun
  • 12-05-2015, 16:30:36
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dikenli
  • 12-05-2015, 18:51:03
    #27
    İsim koysan ne koymasan ne sanki adı ile çağırınca gelecek.

    Sebastiyan olabilir.